lördag 24 april 2010


Hello!

Är det så att vi kvinnor har för höga förväntningar när det kommer till kärlek? Får vi verkligen för höga förväntningar av att se romantiska filmer? Enligt en nyhetssida är det så.

Just nu tittar jag på Sex and the city jag har alla säsonger! Jag tycker inte om karaktären Carrie hon är en bitch det var Miranda förut också men nu är hon snällare!
Jag älskar Charlotte och hennes prydhet, och klass och Samantha, med sin fräckhet och ingen skam alls!

Igår var det bokens dag, jag köpte tre manga-böcker för 15 kr! Jippey! De heter: Kare First love nr 7, Emma nr 3 och Love hina nr 13! Jag håller just nu på med att läsa Kare First love, den är bra!

Linis

2 kommentarer:

Mäjt sa...

Hej! Jag är så dålig på att se kommentarer till gamla inlägg... Vad kul att du också gillar Lilla Lisa :) Hur kommer det sig att du hittat dem? Ser att du inte är från Dalarna... Ha det fint!

julietk sa...

Narcissus come to mind :-)