lördag 4 september 2010

Mascara och Naturhistoriska


Hejsan hoppsan!

Nu vet jag hur det känns att få mascaraborsten i ögat! Det gör ont! Jag är inte van att sminka mig och idag skulle jag sätta på mig mascara för andra gången på jättelänge och då blev det så. Jag blev mest chockad det gjorde lite ont!

I förrigår var vi i Stockholm på Naturhistoriska riksmuseet, det var jättekul! Vi var på utställningarna och testade olika saker, vi var på dinosauriefilm i 3D! Det var hur tufft som helst! Dinosaurierna kom jättenära mig jag försökte att klappa en en gång, tokaga jag det går ju inte! Haha!

I presentshopen hittade jag de här två sötnosarna det är en Spärmie och en Äggcell, visst är de söta? De hör till serien Giant microbes de är designade av Drew Oliver!

Jag har redan börjat skriva julönskelistor, jag är före ALLA andra! Haha!

Vi hörs snart igen! Linisen

Inga kommentarer: